Piegāde

Izvēloties preces saņemšanu veikalā,prece tiek piegādāta tikai dienās, kad uz veikalu ie pieveduma dienas. Parasti 1 reizi nedēļā.

Pasūtījumiem virs 50,00€ bezmaksas piegāde.

Sūtījumi tiek nosūtīti no pirmdienas līdz piektdienai plkst. 7:00-13:00.

Preces piegāde notiek atbilstoši pasūtījuma noformēšanas laikā izvēlētajam piegādes veidam:

  • Izmantojot Omniva – 3-5 darba dienu laikā (piegāde notiek arī sestdienās)

Prece tiek piegādāta Klientam uz pasūtījuma noformēšanas laikā norādīto adresi.

Ir iespējams izvēlēties 2 preces piegādes veidus:

  • Pakomātu termināli Omniva – 3,50 €;
  • Preces saņemšana kādā no mūsu veikaliem. – 0,00€ (saņemšana var ilgt līdz pat 7 darba dienām)
  • Saņemot preci ar pasta terminālu Omniva pakomātu starpniecību, īsziņā saņemtais kods jāievada termināļa sensora ekrānā, to izdarot, skapīša durvis atvērsies, un sūtījumu varēs izņemt. Sūtījumi pakomātā glabājas 7 dienas no īsziņas saņemšanas brīža Jūsu telefonā. Ja 7 dienu laikā sūtījums netiek izdots saņēmējam, tad tas tiek atgriezts atpakaļ pārdevējam. Atgriezto sūtījumu var saņemt, vēlreiz apmaksājot pasta izdevumus.
  • Saņemot preci ar Omniva kurjeru servisa starpniecību, piegādes dienā saņemsiet īsziņu uz pasūtījumā norādīto tālruņa numuru. Ja 3 dienu laikā sūtījums netiek izdots saņēmējam, tad tas tiek atgriezts atpakaļ pārdevējam. Atgriezto sūtījumu var saņemt, vēlreiz apmaksājot pasta izdevumus.
  • Ja pasūtījuma veicējs norāda trešo personu kā preces saņēmēju (piemēram, dāvanas saņēmējs), šī trešā persona pārņem saņēmēja tiesības un atbildību par pasūtījuma bojājumiem un/vai nozaudēšanu pēc preces saņemšanas no kurjera. Apavu veikals nevar anulēt pasūtījumu pēc tam, kad Klients to ir saņēmis (tas nozīmē, ka preces atgriešanas gadījumā 14 dienu laikā pēc saņemšanas, pasta izdevumi netiek kompensēti).

BOJĀJUMS UN/VAI NEATBILSTĪBA

  • Mēs rūpīgi apskatām katru sūtījumu, kuru sūtām no mūsu noliktavas.  
  • Ja Jūs saņēmāt bojātu sūtījumu, lūdzam:
  • Nelieli sūtījuma iepakojuma bojājumi ir iespējami un tas ir normāli, bet, ja bojājumi ir ievērojami, mēs lūdzam rīkoties sekojoši:
    • Ja sūtījuma iepakojums ievērojami bojāts, lūdzam, atvērt iepakojumu un pārbaudīt pasūtījuma stāvokli kurjera klātbūtnē. Ja prece ir kārtībā, pieņemiet pasūtījumu un parakstiet to, bet uz rēķina vai uz jebkura cita dokumenta, kurš apliecina pasūtījuma saņemšanu, atstājiet piezīmi par bojājumu.
    • Ja pēc iepakojuma atvēršanas, tika konstatēts, ka prece ir bojāta – Jums ir tiesības atteikties no preces. Šajā gadījumā uzreiz sazinieties ar mums!  
    • Kad Jūs sazināsieties ar mūsu Klientu apkalpošanas nodaļu, lūdzu, nosauciet Jūsu pasūtījuma numuru, vārdu, uzvārdu un sūtījuma numuru (visa informācija tika nosūtīta uz Jūsu e-pastu, kā arī ir norādīta uz sūtījuma iepakojuma).
  • Tiklīdz mēs saņemsim preci atpakaļ, mēs izdarīsim visu iespējamo, lai atgrieztu Jums pirkuma summu pēc iespējas ātrāk.  Parasti naudas līdzekļi par atgriezto preci tiek ieskaitīti klienta bankas kontā 14 dienu laikā no preces atgriešanas apstiprinājuma brīža, atkarībā no klienta bankas politikas, bet ne vēlāk par 30 dienām kopš preces saņemšanas brīža SIA „Kristīne RR” noliktavā.

KĀ SEKOT LĪDZI SAVAM PASŪTĪJUMAM

  • Jūs vienmēr varat sekot līdzi savam pasūtījumam sadaļā Mani pasūtījumi.
  • Tiklīdz Jūsu pasūtījums būs nokomplektēts un nosūtīts no mūsu noliktavas, Jūs saņemsiet e-pastu ar informāciju, ka pasūtījums ir ceļā.