Piegāde

PREČU PIEGĀDE

Veicot pasūtījumu mūsu mājaslapā, tie var tikt sadalīti vairākos sūtījumos. Informācija par paredzēto sūtījumu skaitu atrodama rēķina augšējā daļā labajā pusē. Ja sūtījumi tiek sadalīti un saņemšana paredzēta ar Omniva pakomātu, tad apmaksa notiek par katru preci atsevišķi, to izņemot no Omnivas. Saņemot ar kurjera starpniecību apmaksa tiek veikta par katru sūtījumu, atseviši kurjeram, ar karti. Neskatoties uz to, ka tiek atvesta tikai viena no daļām, nākamās daļas tiek pievestas klāt vēlāk. Šāds sūtījumu sadalīšanas mehānisms saistīts ar mūsu loģistiku. 

Izvēloties preces saņemšanu ar kurjeru, rēķina apmaksa iespējama tikai ar karti Omniva kurjeram, saņemot preci. Pēcapmaksu var izvēlēties arī, noformējot preces piegādi uz Omniva pakomātu, kurā preces saņemšanas brīdī ir jānorēķinās ar bankas karti.

Izvēloties preces saņemšanu veikalā

Pasūtījumiem virs 49,99€ bezmaksas piegāde.

Sūtījumi tiek nosūtīti no pirmdienas līdz piektdienai plkst. 15:00-19:00.

Preces piegāde notiek atbilstoši pasūtījuma noformēšanas laikā izvēlētajam piegādes veidam:

·        Omniva kurjers – 2-3 darba dienu laikā (kurjeru darba laiks no plkst. 9.00 līdz 17.00, no pirmdienas līdz piektdienai);

·       Izmantojot Omniva – 2-3 darba dienu laikā (piegāde notiek arī sestdienās)

Prece tiek piegādāta Klientam uz pasūtījuma noformēšanas laikā norādīto adresi.

Ir iespējams izvēlēties 2 preces piegādes veidus:

  • Omniva kurjeru servisa pakalpojumi – 2,99 €;
  • Pasta jeb pakomātu termināli Omniva – 2,99 €;

·       Saņemot preci ar pasta terminālu Omniva pakomātu starpniecību, īsziņā saņemtais kods jāievada termināļa sensora ekrānā, to izdarot, skapīša durvis atvērsies, un sūtījumu varēs izņemt. Sūtījumi pakomātā glabājas 7 dienas no īsziņas saņemšanas brīža Jūsu telefonā. Ja 7 dienu laikā sūtījums netiek izdots saņēmējam, tad tas tiek atgriezts atpakaļ pārdevējam. Atgriezto sūtījumu var saņemt, vēlreiz apmaksājot pasta izdevumus.

·       Saņemot preci ar Omniva kurjeru servisa starpniecību, piegādes dienā saņemsiet īsziņu uz pasūtījumā norādīto tālruņa numuru. Ja 3 dienu laikā sūtījums netiek izdots saņēmējam, tad tas tiek atgriezts atpakaļ pārdevējam. Atgriezto sūtījumu var saņemt, vēlreiz apmaksājot pasta izdevumus.

·       Ievēro! Sakarā ar ārkārtas situāciju valstī saistībā ar “Covid-19” izplatības ierobežošanu, Omniva kurjeram var maksāt tikai ar karti!

·       Ja pasūtījuma veicējs norāda trešo personu kā preces saņēmēju (piemēram, dāvanas saņēmējs), šī trešā persona pārņem saņēmēja tiesības un atbildību par pasūtījuma bojājumiem un/vai nozaudēšanu pēc preces saņemšanas no kurjera. Apavu veikals nevar anulēt pasūtījumu pēc tam, kad Klients to ir saņēmis (tas nozīmē, ka preces atgriešanas gadījumā 14 dienu laikā pēc saņemšanas, pasta izdevumi netiek kompensēti).

BOJĀJUMS UN/VAI NEATBILSTĪBA

  • Mēs rūpīgi apskatām katru sūtījumu, kuru sūtām no mūsu noliktavas.  
  • Ja Jūs saņēmāt bojātu sūtījumu, lūdzam:
    • Zvanīt mums pa telefonu + 371 29433728 (darba dienās no plkst.8:30-16:30)
    • vai rakstīt e-pastu: [email protected] 
  • Nelieli sūtījuma iepakojuma bojājumi ir iespējami un tas ir normāli, bet, ja bojājumi ir ievērojami, mēs lūdzam rīkoties sekojoši:
    • Ja sūtījuma iepakojums ievērojami bojāts, lūdzam, atvērt iepakojumu un pārbaudīt pasūtījuma stāvokli kurjera klātbūtnē. Ja prece ir kārtībā, pieņemiet pasūtījumu un parakstiet to, bet uz rēķina vai uz jebkura cita dokumenta, kurš apliecina pasūtījuma saņemšanu, atstājiet piezīmi par bojājumu.
    • Ja pēc iepakojuma atvēršanas, tika konstatēts, ka prece ir bojāta – Jums ir tiesības atteikties no preces. Šajā gadījumā kurjera klātbūtnē sastādiet brīvā formā aktu par preces atklātiem bojājumiem un uzreiz sazinieties ar mums!  
    • Kad Jūs sazināsieties ar mūsu Klientu apkalpošanas nodaļu, lūdzu, nosauciet Jūsu pasūtījuma numuru, vārdu, uzvārdu un sūtījuma numuru (visa informācija tika nosūtīta uz Jūsu e-pastu, kā arī ir norādīta uz sūtījuma iepakojuma).
  • Tiklīdz mēs saņemsim preci atpakaļ, mēs izdarīsim visu iespējamo, lai atgrieztu Jums pirkuma summu pēc iespējas ātrāk.  Parasti naudas līdzekļi par atgriezto preci tiek ieskaitīti klienta bankas kontā 8-10 dienu laikā no preces atgriešanas apstiprinājuma brīža, atkarībā no klienta bankas politikas, bet ne vēlāk par 30 dienām kopš preces saņemšanas brīža SIA „Kristīne RR” noliktavā.

KĀ SEKOT LĪDZI SAVAM PASŪTĪJUMAM

  • Jūs vienmēr varat sekot līdzi savam pasūtījumam sadaļā Mani pasūtījumi.
  • Tiklīdz Jūsu pasūtījums būs nokomplektēts un nosūtīts no mūsu noliktavas, Jūs saņemsiet e-pastu ar informāciju, ka pasūtījums ir ceļā.

 

    Turpinot lietot šo mājas lapu, Jūs piekrītat datu apstrādei un glabāšanai "cookies" tehnoloģiju nepieciešamībai. Privātuma politika.